VELKOMMEN TIL POCATUS SIDE

Den beste gaven du kan gi noen er din tid. Dette er en helårs-presang, men kanskje ekstra viktig for noen i høytidene. Del av din tid og la andre føle at du bryr deg. Det er viktigere enn ting. Hvis du synes tid er viktig å dele, så del gjerne dette gavetipset med flere og husk det resten av året og...

lørdag 23. januar 2010

De vakre lyngsalpene


De vakre Lyngalpene kan man ikke la være å legge merke til når man er i nærheten. Jeg har ihvertfall blitt helfrelst og kan vel ikke få nok av dem. Hvor mange tusen bilder jeg har tatt i årenes løp vet jeg ikke, men jeg klarer bare ikke å la være å fotografere når jeg er på huset vårt i Straumfjorden.


STORVIK

Storvik er en nydelig plass som også er i
Straumfjorden. Bakenfor Storvikfjellet er
Tor og mitt hus som vi besøker så ofte vi kan.


SPÅKENES
På vei til Olderdalen passerer vi dette fine
stedet med Lyngsalpene i bakgrunnen.

HAVNNES

Havnnes ligger der som en perle med de fine
lyngsalpene i bakgrunnen. For å komme dit
må man ta båt over.

OLDERDALEN

De gangene vi ikke har valgt å kjøre bil rundt
for å komme til Tromsø har vi tatt ferje fra
Olderdalen til Lyngseidet og
så fra Svendsby til Breiviknes.

1 kommentar:

  1. Hei Turid! Så vakre bilder! Du formidler den nydelige naturen på en ypperlig måte, dyktig som du er!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Følgere