VELKOMMEN TIL POCATUS SIDE

Den beste gaven du kan gi noen er din tid. Dette er en helårs-presang, men kanskje ekstra viktig for noen i høytidene. Del av din tid og la andre føle at du bryr deg. Det er viktigere enn ting. Hvis du synes tid er viktig å dele, så del gjerne dette gavetipset med flere og husk det resten av året og...

torsdag 4. februar 2010

Procol Harum - A Whiter Shade Of Pale

We skipped the light Fandango
Turned cartwheels 'cross the floor
I was feeling kind of seasick
But the crowd called out for more

~ * ~ * ~

The room was humming harder
As the ceiling flew away
When we called out for another drink
The waiter brought a tray

~ * ~ * ~

And so it was that later
As the Miller told his tale
That her face, at first just ghostly
Turned
A Whiter Shade Of Pale

~ * ~ * ~

She said, "There is no reason
And the truth is plain to see"
But I wandered through my playing cards
And would not let her be

~ * ~ * ~

One of sixteen vestal virgins
Who were leaving for the coast
And although my eyes were open
They might just as well've been closed

~ * ~ * ~

And so it was that later
As the Miller told his tale
That her face, at first just ghostly
Turned
A Whiter Shade Of Pale

And so it was ....


~ * ~ * ~ * ~

http://www.youtube.com/watch?v=Mb3iPP-tHdA

2 kommentarer:

  1. Hallo Turid. Første gangen jeg er her inne, men ser allerede etter et forholdsvis kort besøk at denne bloggeren og bloggen vil jeg bli bedre kjent med.

    Det første jeg la merke til ved Profilen var at du også bruker de to rettesnorene som jeg har på min profil og i livet ellers. Bare det kvalifiserer bloggen til å følges. :)

    De bildene jeg hittil har sett gjør også sitt til det sammen med det lille som er lest. Jeg gleder meg til å få med mer.

    SvarSlett
  2. Hei Turid!
    Det er mye fint her hos deg! Du er dyktig! Dine innlegg er som den Turid jeg har fått gleden av å bli venn med! Du er en person som gir mye av deg selv, en varm venn, og det bærer bloggen din preg av! Jeg liker den veldig godt!
    Kanskje jeg skal våge å legge inn annet enn bilder jeg og ;-)
    Alt godt til deg!
    Klem fra Inger-Lise

    SvarSlett

Følgere